Megint CFR!

Reggel elindítottam a számítógépet és szokás szerint megnéztem a ProSport onlájn verzióját, mi is történt a tegnap a foci világában. Megdöbbenve olvastam, hogy Jula, Anca, Minteuan és Coroian, a CFR négy legrégebbi játékosát Bergodi -egyetértésben Mureşan klubelnökkel és Pászkány tulajdonossal - kitiltotta az Argeş ellen ma pályára lépő csapatból. Nem jött hogy higyjek a szememnek. Olvasom tovább és akkor látom, hogy a kitiltás oka egy feltételezés, miszerint ők négyen "elárulták" a csapatot a Steaua elleni mérkőzésen. Magyarán ez annyit jelent, hogy a csapat négy oszlopos képviselője megvásárolható volt. Első olvasásra azt mondtam, hogy na nem, nincs ilyen. Aztán meg hideg fejjel újragondoltam a dolgokat és rájöttem, hogy akár lehet is ilyen. Vagy újra egy, a Steaua által keltett diverzió szemtanúi vagyunk? Mert ha Argeşen veszít a CFR és a Steaua győz a Galac ellen, akkor már most búcsút mondhatunk a 2. helynek. És az, hogy négy alapjátékost Argeşről hazaküldenek ezzel az indokkal és ráadásul azzal is megfenyegetik őket, hogy véglegesen eltávolítják a játékoskeretből, biztos nem szül mást, mint feszültséget, ami pedig kihat a csapat játékára.
A ProSport szerint a négy veterán szerdán találkozik Pászkány Árpáddal. Egyikük sem volt hajlandó nyilatkozni ez ügyben, de Minteuan közeli hozzátartozóinak elmondta, hogy a vádak nem igazak és szerdán sajtótájékoztatót tartanak.
Nagy izgalommal várom a szerdai napot... És még hiszek abban, hogy ez nem lehet igaz. A csapat négy szimbóluma nem tehet ilyent. Vagy én vagyok naiv? Nem tudom, de merem remélni, hogy azért nem ennyire koszsos a kolozsvári foci...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések