A CFR esete a Bajnokok Ligájával

Vajon éppen az fog megtörténni, amitől annyira féltem? Minél közelebb lesz a bajnokság vége, annál messzebb lesz a CFR a Bajnokok Ligájától? Szertefoszlani látszik egy álom: reméltem, hogy a klub fennállásának centenáriumi évében a csapat - történetében először - a BL csoportokba való bejutásért fog küzdeni. Reméltem, hogy a csapatot olyan nevekkel fogják egynapon emlegetni, mint a Liverpool, a Chelsea, a Real vagy a Bayern. Mégha rövid ideig is, mégha két vagy négy mérkőzés erejéig is.
Az álmodozásból a Steaua "harcosai" ébresztettek fel. Harcosait írok, mert így nevezi őket a klub tulajdonosa, Gigi Becali. Nagy reményekkel mentem ki a meccsre, szinte biztos voltam benne, hogy győzni fogunk. Még fogadtam is a CFR 1-0 győzelmére. De az álom nem sokáig tartott. Annak ellenére, hogy a meccs elején domináltuk az ellenfelet, először mégis ők találtak a hálóba. Igaz, szerencsével történt, hisz Victoraş Iacobnak szabályszerűen a combjára pattant a labda, onnan meg a kapuba. Ez még az első félidőben történt. De a második félidő sem hozott semmi jót, Goian fejelt gólt egy szögletbeadásból. Megvallom, ha 1-0-nál még hittem abban, hogy a csapat akár fordítani is tud, 2-0-nál már szinte biztos voltam, hogy el van veszítve a meccs. Annál is inkább, hogy a csapat gyengén alakított. És félelmem beigazolódott: a CFR szépíteni tudott, de kiegyenlíteni már nem. CFR-Steaua 1-2 és ezzel a bukarestiek 3 pontra megközelítettek.
Kérdés, hogy holnap mit játszunk Dorinel volt csapatánál, az FC Argeşnél. Remélhetőleg a létző 3 pontos különbséget meg tudjuk tartani, így továbbra is a Bajnokok Ligáját biztosító második
helyen maradhatunk. Legalábbis még egy forduló erejéig...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések