Szavazatok

Ma, hosszú idő után, megnéztem a blogomra leadott szavazatok számát. Meglepetéssel tapasztaltam, hogy 68 szavazat érkezett. És láttam azt is, hogy egyre több az elégedetlenkedő (ketten szavaztak úgy, hogy "szar, hagyd abba"). Talán abba kellene hagynom :) ?

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
Ha valakinek nem tetszik, ne olvassa. Már írtam neked, hogy egy blog nem kívánságműsor, és egyetértettél. Nem kell elkeseredni, nem lenne egészséges a szavazás, ha nem lenne negatív része is.
Szenkovics Dezső üzenete…
Kedves Piros,

Köszönöm a biztatást, én sem vagyok elkeseredve. Az egész bejegyzést epésre szántam, úgy látszik nem olyanra sikerült. Amúgy arra is gondoltam, hogy a szavazógépet törlöm le :).
Névtelen üzenete…
Ne torold Dezso, szerintem jo de nem kell elkeseredjel, szerintem a szavazatok nagy resze tolem is szarmazik de ez mindigis a pozitivum volt es lesz is, nekem nagyon tetszik az irasi stilusod. Ez olyan napi szokassa valt a blogod olvasasa olyan a nap ujsagszemle lenne. Amikor nem volt idod irni az epitkezes miat nem volt erdekes a nap :), de az a fo hogy a haz megvan, idod van blogot irni es megvan a napi olvasni valom is. Tenyleg szep kis hazatok lett es kivanom hogy minel tobb orom erjen benneteket az uj otthonotokba.
Névtelen üzenete…
No, kedves Dezideriu baratom, 2 szavazattol nem kell elsirni magad es "lemondassal" fenyegetozni. Nem vagy te Basescu, sem Marko :)
Szenkovics Dezső üzenete…
Kedves barátaim,

Köszönöm a biztatásokat, higgyétek el, egy percig sem jutott eszembe abbahagyni. Mint már Pirosnak írtam, inkább egy epés megjegyzésnek szántam. De úgy látszik epésebb kell legyek, hogy átmenjen az üzenet.
Mindenképp köszi mindenkinek.
Névtelen üzenete…
hat honnan tudjuk meg, mi akik messze vagyunk, hogy mi van veled ha abbahagyod... :D
Névtelen üzenete…
Nehogy abba merd hagyni!

Népszerű bejegyzések