Az utóbbi pörgős napok rövid krónikája...

Szombat, június 9.
Megkezdődött az átköltözés az új házba. Sörözéssel, grillezéssel egybekötött költözés, ahol sok haver sietett segítségemre. Első éjszaka az új házban...

Vasárnap, június 10.
Költözés, 2. rész. Rendezgetés a házban, semmit, ami fontos, nem találunk. Minden, ami haszontalan és éppen nem kell, előkerül. Délután már nem bírtam cérnával, beültünk családostól az autóba és elmentünk fürdeni Kolozsra. Kellemes két órát töltöttünk ott.
Miután hazaérkeztünk, folytatódott a becuccolás. Késő éjszakáig rendezkedtünk, de még semmi sincs a helyén.

Hétfő, június 11.
Reggel bementem a gyárba, hisz ott is kellek :). Késő du. értem haza, megpróbáltam beszerelni a konyhai csapot, sikertelenül. Ömlött a víz orrba-szájba, mint kiderült, el volt törve egy csavar . Továbbra sincs víz a mosogatónál és nem lehet használni az aragázt. A nagy költözésben elpakoltuk a karikáit, azóta sem találjuk. (Eccer csak előkerül.) Este 10-től éjjel 1-ig betonozás, megöntöttük a ház előtti tersz alapját.

Kedd, június 12.
Reggel gyár, gyár után venni egy csavart, ami eltört (ugye emlékszünk még, a csapnál). Ez kerek két és fél órába került, hiszen ilyen közte méretűt sehol sem lehetett találni. Végül csak sikerült. Este kábel téfaut és internetet szereltünk, az id sikerült. Aztán beszereltem a csapot, mostmár van víz a konyhában is. Tíz körül nekifogtunk és a haverokkal beöntöttük az első terasz lemezét is. Kb. fél kettőkor fejeztük be. Fél háromig kiszilikonoztam a zuhanyzótálat, hogy eszébe se jusson folyni. Utába Bubuval volt találkám.

Szerda, június 13.
Reggel a szokásos taposómalom. Készítjük a papírokat, dél körül indulunk Bukarestbe. Médiás államvizsga...
Egy biztos, ma éjjel nem fogok betonozni... hacsak nem a szó átvitt értelmében.
Egyszóval, nincs időm unatkozni.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések