Hú dö fak iz Mán Junájted?

Megismétlődik a tavalyi BL döntő. Május 25, Athén, Liverpool-AC Milan. Ma este a liverpooli szurkolók biztosan elénekelték az egyik kedvenc dalukat. A tegnapi You'll never walk alone után ma biztosan a Who the fuck is Man. United című dal volt a menő.
Csak egyet tudok, a döntőben is a kormoránoknak fogok szurkolni. Líverpúl-Líverpúl!!!

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
A szivem melyen a Milannal tartottam tartok es tartani fogok mivel koztudottan Rosso Nero szurkolo vagyok amiota tudom magam (1987-tol) es biztam abba hogy sikerul ujbol dontobe kerulnie. A barataim leirtak mar az elso merkozesen hogy a masodik Roma lesz kitomi a Manchester oket is de nem igy volt. Aztan a visszavagora se adtak eselyt nekik a haverek en kitartoan mondtam meg a csoport merkozesek soran hogy ujbol ott lesz a dontobe mindenki csak nevetett. De ugy nezz ki nekem volt igazam, es nagyon remelem hogy visszavag a 2005-s dontobe elszenvedet veressegert. Szerintem egy nagyon jo meccs lesz az idei is. En csak azt tudom mondani gyozzon a legjobb, hatha a Milan lesz. Egy tippet is megejtek 2-1 lesz a Milan javara.
Szenkovics Dezső üzenete…
Igen, a tegnapi meccsen és általában a Milan ezévi pályafutásán meglátszott az, hogy öreg rókák csapata. A tapasztalat a BL-ben nagyon fontos, főleg ha egy kis technikával társul. Ez történt a tegnap. Seedorf tapasztalata és Kaká technikája elég volt ahhoz, hogy a Manchester "labdába se rúgjon".
Ami a döntőt illeti, tényleg győzzön a legjobb és lássunk egy szép meccset. De nem lehetne a legjobb újra a Liverpool? :)
Névtelen üzenete…
Szerintem , pedig amiota megjelent a foci vilagaba Seva (Andrey Sevchenko) rajongoja voltam, de nem bocsajtom meg neki es mar nem is banom hogy elment, szerintem o banja hogy elment. Nem hittem volna hogy egy bunda botrany, szenzacios atigazolasok nelkul idaig el tud jutni. Szerintem majus 23-an meglatjuk ki a lejobb, lesz 6-ik gyozelem a Liverpool szamara vagy a 7-ik a Milan javara.

Népszerű bejegyzések