(...)

Ma este beszéltem T.S. barátommal. Teljesen mellékesen mondta, hogy olvasta az utolsó két blogbejegyzésem és nem tetszem neki. Túl pesszimista bejegyzések, nem tetszek neki. Írjak valami pozitivista, optimista bejegyzést - hangzott a baráti tanács.
Mit mondhatok, jólesett. Jólesett az, hogy egyáltalán olvassák azt, amit írok. Na meg különösen jólesett az, hogy a leírtak miatt aggódnak is értem. Mondtam T.S. barátomnak, hogy a következő pozitivista hangvételű lesz.
Röviden az elmúlt napokról.
Szerdán sikeresen befejeztem a kedd éjjel elkezdett pályázatot, azóta Cs.J. kollégám már el is juttatta Pestre. Közben még a ballagás megszervezésére is maradt időm. Külön köszönet érte kedves kolléganőimnek, N.E.-nek, A.P.-nak, M.E.-nek és L.E.-nek, akik nélkül ez nem jöhetett volna létre.
A ballagás - amire ma került sor - a nemlétező "B" terv szerint zajlott le, ugyanis az idő beleköpött a levesünkbe. Az "A" terv ugyanis arról szólt, hogy a Mátyás szülőház és a Bocskai ház közötti téren ballagnak diákjaink. Nem jött össze, beleszólt a Fennvaló (a dékánunk szavait parafrazálva Isten útjai kifürkészhetetlenek). Történt ugyanis, hogy ma reggel eleredt az eső. Gyorsan "B" tervet dolgoztunk ki N.E. kolleginával. Utólag kiderült, hogy kisebb fennakadásokkal működött is. A visszajelzések szerint a ballagás jól sikerült. És ugyancsak a visszajelzések mondatják azt velem, hogy a munkánkat nemcsak megköszönték, hanem meg is becsülték.
Citrom módjára kicsavarva hazafele indultam a melóból, mikor arra lettem figyelmes, hogy a főbejárat előtt nagy tömeg van. Először azt hittem újabb turisták akarják meglátogatni Bocskai fejedelmünk szülőházát, de gyorsan rá kellett jönnöm, hogy nem erről van szó. A kapkodó, agitáló mozdulatokból sejteni véltem, hogy gáz van. Odasiettem és akkor láttam, hogy egy 8-9 éves kislány ájult el, a kísérőtanárok és az osztálytársak pedig sürgölődnek körülötte. Gyorsan bevittük a házba, leültettük egy székre és mentőt hívtunk. Szegényke elég rossz bőrben volt. Olyan 9-10 perc után érkezett meg a mentő, kissé mintha ijedt lett volna a mentős hölgy arca, mikor meglátta a kislányt. Se szó, se beszéd, betették a mentőbe és irány a sürgősségire. Sajnos nem tudom mi lett a kicsikével, remélem semmi komoly és már szerencsésen hazaért Jobbágyfalvára (innen volt a kiránduló csoport).
Az este további részét a ballagó diákok körében töltöttem el. Ünnepi vacsorára hívtak a végzős környezetföldrajzos diákjaink a Toldi étterembe. Kellemes hangulat volt, jó volt ott lenni köztük. Köszönet a meghívásért és sok sikert az életben mindannyiotoknak!

Összefoglalva: ma is egy mozgalmas napom volt, aminek a végén nyugodt lélekkel kijelenthetem: ma sem éltem hiába. A nap befejezéseként pedig még ezt a bejegyzést is megírtam :).

PS: T.S. barátomtól kérdem, elég pozitivista volt ez a bejegyzés?

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
na jojo és a reggeli sör?
Szenkovics Dezső üzenete…
A tegnap nem volt reggeli sör. a mai pedig csak söröcske volt.
Névtelen üzenete…
Az optimizmust nem lelet eroltetni, a hangvetelen ugyis megerzik, hogy faradt vagy es torodott. Szerintem irj ugy, ahogy eppen erzed. En arra vagyok kivancsi. Akinek nem tetszik ne olvassa. Az mar regen rossz ha ugy irsz, ahogy mi olvasni szeretnenk. Ne legyen ez kivansagmusor.
Szenkovics Dezső üzenete…
Igazad van Piros, én sem úgy gondoltam, hogy ez most kívánságműsor lesz. Természetesen mindig azt fogom leírni, amit érzek és ami fontos.

Népszerű bejegyzések