Egy fehér éjszaka margójára...

Hosszú éjszaka elé nézek, pályázatot írok. Intézményi érdek. Muszáj ezt is megcsinálni. Sajnos napközben az érdemi munkára nem igazán maradt idő. Nyakamon volt minden, ráadásul ma még a telefonos kisasszony szerepét is játszanom kellett, hiszen valamilyen - számomra ismeretlen - okból kifolyólag ma minden telefonhívás az én telefonomra futott be és nem a Kármen kolléganőmére. Na de ez van. Hiába jeleztem az illetékes személynek, hogy valami nincs rendben, semmi sem változott. Mindezek mellett a nyakamon volt a holnaputáni ballagás szervezése is. Lévén, hogy épületen kívül tartjuk, kell helyi tanácsi engedély, le kell jelenteni a csendőrségnek és rendőrségnek. Ma, ezer más szervezési probléma mellett ezekkel is küzdenem kellett. De ez is megvolt. És munkaidőn túl következik a pályázatírás. Két kisgyerek mellett pedig a munkaidőn túli munkát csak éjszaka lehet végezni, miután mindeki elvonult bucikálni és lenyugodott a hangulat. Most tartok ott, hogy már dolgozom. És ez az állapot még egy darabig eltart. Mindezt nem azért írom, hogy panaszkodjak, de ha már a bloggom leírásában is az van, hogy "minden ami velem és körülöttem történik", gondoltam ezt is megosztom. Mert ez aztán tényleg velem történik, sokkal inkább velem, mint körülöttem.
Jó éjt mindenkinek, én ma éjjel a szorgos munkásosztállyal tartok...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések