Hétvégi focis élmények

A hétvége nem volt mentes a focitól sem. Kezdődött azzal, hogy - még ha kívülről is - de megláthattam, megérinthettem az európai foci egyik igazi történelmi helyszínét, a Real Madrid stadionját, az Estadio Santiago Bernabeut. Ezúttal négyre bővült azon európai igencsak fontos stadionok száma, ahová eljutottam (Chelsea, Bayern, Barca és Real), na persze csak azért, mert a CFR stadionját nem számoltam ide :).

 Az európai foci egyik "szentélye".

És a felirat, bizonyítékként.

És ha már szóba került a CFR 1907, azt is el kell mondanom, hogy kedvenceim meccsét ezúttal a madridi reptéren és a Madrid-Kolozsvár repülőjáraton izgultam végig. Már a madridi felszállást megelőzően a Krajova 2-0-ra vezetett, így sok reményt nem fűztem a kedvencek szerepléséhez. A kolozsvári landolás után azonnal ellenőriztem a végeredményt és szomorúan állapítottam meg, hogy még egyet sikerült rúgni a vendégeknek, végeredmény tehát CFR 1907 - CSU Krajova 0-3. Ez az eredmény, túlmenően annak csúfosságán, azért is fájdalmas, mert ezúttal biztosan elbúcsúztunk az idei bajnoki címtől.

A vasárnapi keserűségen a Liverpool tudott szépíteni a hétfő esti meccsével, amelynek keretében a kormoránok 1-0-ra verték idegenben a Watfordot. A győzelmen túlmenően azonban érdemes szólni röviden az Emre Can fantasztikus találatáról, amely szerintem a Premier League idei egyik legszebb találata. Na de a szavak helyett beszéljen maga Emre Can és a fantasztikus találata.


A gól szépségén túlmenően fontos is, hiszen ezáltal a Liverpool továbbra is játékban marad a 3. helyért, ami a Champions Leagueban való szerepléssel kecsegtet.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések